niedziela, 31 stycznia 2016

whoa Whoa wHOA WHOA

whoa Whoa wHOA WHOA ktoś tu jeszcze wchodzi D:

Na początek chciałabym z całego serca przeprosić za półroczną nieobecność wszystkich, którzy czytali moje wypociny. Wciąż się nie przyzwyczaiłam do publikowania opowiadań, nawet po takim czasie, to wciąż jest dziwne uhh

Jeśli chodzi o usprawiedliwienie, to przepraszam, nie mam. Mama usprawiedliwi na wywiadówce, dobrze proszę pani? Really, nie mam pojęcia czemu przestałam tu pisać. Możliwe, że to przez brak konkretnych planów wobec tego opowiadania, albo dlatego, że już nie siedzę w całym "fandomie" A&M i nie jara mnie już shippowanie ulubionych postaci KnB (UPDATE: Nie, TO jednak wciąż mnie jara, hihi). Powód zostawiam do wymyślenia wam, ok?

I tu pojawia się pytanie do was - kontynuować pisanie tutaj? Jeśli nie, to nie. Wciąż będę mogła pisać tylko dla siebie, zwyczajnie wszystko zostawiając zapisane w wordzie :v Ale jeśli chcecie wciąż czytać moje wypociny o Shizuo i Izayi, będzie mi bardzo miło ♥

Lol, podzieliłam posta na... 5 części i w każdej pierdzielę o czym innym. Ach, o czym to ja? A tak, komentarze XD Potrzebuję waszej opinii na ten temat, well... czekam ziemniaczki!

Wasza Murasaki xx

8 komentarzy:

  1. Pisz! Pisz! Codziennie sprawdzałam, czy coś się pojawiło (no dobra, czasem rzadziej) i wreszcie los się do mnie uśmiechnął ;3 Co do przerwy... nie mam ci tego za złe, rozumiem, jaki brak weny i chęci do czegokolwiek potrafi być przytłaczający ;) Ah, nie mogę się doczekać kolejnych części opka ;3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo hejo! Co ja tu widzę ^^ ten blog jednak żyje :-P
    Jestem całkowicie za tym żeby kontynuować to opowiadanie! Trzymam kciuki :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowo ma ogromną wartość. Wartość której nie potrafimy sobie nawet wyobrazić. Słowo ma moc. Przerażającą moc. Może razem nauczymy się, jak zapanować nad słowem?
    Healer Words to blog (chyba) felietonistyczny. Amatorka pisania – Helaer – postanowiła wkroczyć na nieznane dotąd wody oceanu i stworzyć coś, co pobudzi szare komórki Kociaków do myślenia. W codziennym biegu przeplatają się w naszym życiu prawdy oczywiste wyrażane słowami. Słowo ma moc. Tylko wytrawny gracz umie panować nad słowem, wyrażać słowami to, co czuje, chce przekazać innym.
    Nic chyba nie stoi na przeszkodzie byśmy stali się wytrawnymi graczami, prawda?
    Zapraszam na Healer Words
    Z ukłonami, Healer

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj tu wkroczyłam i w szybkim czasie przeczytałam wszystko co tu się znajduje. I teraz powiem że jestem zadowolona x3 Czekam na następne opka z moim ulubionym paringiem xD Tak bardzo chcę dowiedzieć się, co będzie działo się dalej. I nwm dlaczego jeszcze nic tu niema xC Ale w sumie z chęcią poczekam. Bo warto~
    Z wyrazami szacunku od Gobi-Chan~
    Bay~
    PS: Równierz piszę (od niedawna) blog o tematyce yaoi i chciała bym serdecznie cię na niego zaprosić :D
    Od razu przepraszam też za takiego dziwnego koma x3 A tu linkuś= http://gobichan-i-jej-shizaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem dobra z matematyki, ale chyba czekałaś 7 dni. Naprawdę miło mi czytać takie komentarze, nawet po... cholera, to już będzie 10 miesięcy od ostatniego rozdziału, oops D: A blog twój całkiem jest przyzwoity, zajrzałam tam już jakiś czas temu B)

      Usuń