piątek, 12 czerwca 2015

Liebster Award

Bardzo dziękuję za nominację od Tenshi Lulu :D Na starym blogu wstawiałam już to, ale tu też wstawię, bo mogę :T Tak więc czas na pytania~!

1. Możesz wybrać dla siebie jedną nadprzyrodzoną moc. Jaka to będzie i dlaczego?

Niewidzialność. Od zawsze mnie to rajcowało~


2. Co twoim zdaniem w życiu liczy się najbardziej?

Zależy, czy chodzi o moje życie, czy o ogólne życie ludzi, ponieważ w zależności, o czyje życie chodzi, odpowiedź jest inna. Odpowiem więc na obie "możliwości"~
W moim życiu najbardziej liczy się wolność. Nienawidzę ograniczeń, zasad, ani nawet mało znaczących reguł, ponieważ czuję, że zwyczajnie mnie one, jak wcześniej napisałam, ograniczają. W moim otoczeniu cenię swobodę i wolność. No i oczywiście spokój.

Natomiast w ogólnym życiu ludzi, wydaje mi się, że w życiu najbardziej liczy się miłość. To silne uczucie wiążące ze sobą dwójkę ludzi... żart. Hajs. Chyba nie muszę tłumaczyć czemu, prawda?

3. Jaką herbatę lubisz?
Lubię każdą herbatę, ale Earl Grey jest na pierwszym miejscu.

4. Czy posiadasz autorytet? Jeśli tak, kto nim jest?

Nope.

5. Czego nigdy nie wybaczyłbyś/wybaczyłabyś drugiej osobie?

idk, może jakby zabiła mi kota (żebym ja miała kota, cri)?

6. Co jest dla ciebie najbardziej obrzydliwe?

Nie wiem. Naprawdę niewiele rzeczy mnie obrzydza.

7. Jaki jest twój ulubiony cytat?

"To tak zabawne, że aż chce mi się rzygać."
~Orihara Izaya *tak, nie mam życia poza animu*

8. Czego się boisz?

Widzę pająka za oknem: "Dzień dobry panie robaczku, jak się pan miewa? ♥"

Widzę pająka w pokoju: "AAA NIE ZABIERZCIE GO BRZYDKI ROBAL FUJ OHYDA POMOCY!1111!1ONEONE!!!!1111!!!!1"

(:

9. Co jest najgorszą rzeczą, jaką twoim zdaniem można uczynić drugiej osobie?

Zabić ją?

10. Jakimi słowami określiłbyś/określiłabyś styl życia, jaki prowadzisz?

Leniwy, chociaż czasem jest leniwy. Zdarza się też, że moje życie wygląda wręcz leniwie, jednak staram się ograniczać do lenistwa.

11. Co jest twoim największym marzeniem?

Kotkotkotkotkotkotkotkotkot kicia.

To tyle, więc teraz daję własne pytania :>

1. Wolałbyś być zabitym na oczach wszystkich, czy na oczach wszystkich zabić? Uzasadnij swoją odpowiedź.

2. Gdybyś dostał 100 000 złotych i mógłbyś zrobić z nimi wszystko, co tylko byś chciał - co byś zrobił/co byś kupił?

3. Jakie słowo/rzecz kojarzy ci się z dzieciństwem? Uzasadnij odpowiedź.

4. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

5. Kim chciałeś zostać w przyszłości, gdy byłeś jeszcze mały?

6. Optymista/Realista/Pesymista?

7. Ulubiony kolor? *kreatywnie, wiem*

8. Jakie zapachy lubisz?

9. Ulubiony przedmiot w szkole?

10. Co myślisz o swojej klasie/Jak wspominasz swoją klasę?

11. Ulubiony gatunek muzyczny?

Nominuję:
Yuuki Kagami
DLC
Miszu

7 komentarzy:

  1. No! Ja się zastanawiam co się z tym twoim blogiem dzieje, a tu adres zmieniony i w ogóle... :D Mam nadzieję, że wkrótce będą też jakieś nowe opka xD
    Jak chcesz, mogłabym pomóc ci z szablonem xD Może nie jestem mistrzem, ale coś tam umiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heuheuheu, taka ja wredna, bloga zmieniam xD Opka już mam w planach, a pojawią się zapewne w najbliższym czasie, ponieważ.. no, wszystkie oceny poprawione, jest super xD

      A co do szablonu - byłabym wdzięczna za pomoc, bo sama kompletnie nic nie ogarniam </3

      Usuń
    2. W takim razie jak coś, pisz do mnie na gg: 40034290
      Omówimy szczegóły itd.
      :D

      Usuń
    3. Okej :D daj mi więc proszę chwilę, gdyż nie mam gg X'D Daj mi chwilę - założę.

      Usuń
  2. Okłej, dziękuję za nominację, nie spodziewałam się, bo w sumie pierwszy raz widziałam Cię u siebie, ale dziękuję~
    Na pytania postaram się odpowiedzieć, jeśli znajdę chwilę czasu między Requiem, shotami a obowiązkami z życia nie nołlajfowego xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no bo zazwyczaj nie piszę komentarzy. Zapominam o nich, choć często mam ochotę pochwalić kogoś za super wykonaną robotę itp :v
      Istnieje życie nie nołlajfowe? o_o

      Usuń
    2. Istnieje, istnieje xd Chociażby krojenie zwłok do niego należy xd

      Usuń